GÜLDEN BALKAN-BADEMLİ ŞÜKRÜ SARAÇOĞLU İLKOKULU

 

Projemiz Hakkında Genel Bilgi/General Information About Our Project

  •      PROJE HAKKINDA:

        İlkokulda okuma, yazma ve dört işlem becerileri eğitimin temelidir. Okuma, yazma ve dört işlem eğitiminde karşılaşılan güçlüklerin aşılması, öğrencilerin ilgisini çeken ve onları motive eden etkinlikler yapılmalıdır. Projemizde çeşitli etkinlikler (kukla, oyunlar, canlandırma, kodlama, müzik etkinlikleri vb.) web 2.0  araçları ile zenginleştirerek disiplinler arası yaklaşımla teknoloji ve yenilikçi yöntemlerle seslerin öğretimi hedeflenmiştir.
     

           ABOUT THE PROJCT:

        The basis of education in reading and writing four processing skills in primary school. Overcoming the difficulties encountered in literacy and four process education, activities that attract and motivate students. Various activities in project (puppet, games, animation, coding, events with coding music etc.) enriching with web 2.0 tools,technological and innovative methods with and interdisciplinary approach aimed at teaching voices.

          HEDEFLER:

    • Ses öğretimini ve dört işlem becerilerini kukla, oyunlar,canlandırma, kodlama, müzik etkinlikleri vb. yöntemlerle eğlenceli ve eğitici hale getirmek
    • El-göz koordinasyonu, el-kol kaslarını geliştirmek
    •  Teknolojiyi sınıf ortamında etkin kullanmak
    • ​​​​Web 2.0 araçlarını keşfetmek
    • Akran öğretimi ve grup çalışmalarıyla yaşıtlarından öğrenimi yaygınlaştırmak
    • Yenilikçi ve çağdaş eğitimi sınıf ortamına taşımak, öğrenci merkezli eğitimi yaygınlaştırmak
    • Öğrencilerin bilgiyi eğlenerek keşfettikleri bir sınıf ortamı oluşturmak hedeflenmektedir.
                                                                                       
    • ÇALIŞMA SÜRECİ

      PROJE HAZIRLIĞI: Fikir geliştirme, planlama, ortak arama, proje kaydı, web 2.0 araçları kullanılarak anket, logo, afiş hazırlama
      PROJENİN UYGULANMASI: Projenin çalışma takvimi

      AYLAR

      ÇALIŞMALAR

      EYLÜL

      1)Veli bilgilendirilme çalışmaları
      2)Proje poster,logo ve afiş hazırlama çalışmaları
      3)Proje tanıtım etkinlikleri
      4)Okulda İlk Günüm etkinlikleri

      EKİM

      1)Web 2.0 araçlarıyla 'ELAKİN' ses grupları etkinlikleri
      2)Web 2.0 araçlarıyla rakamları keşfetme

      KASIM

      1)Web 2.0 araçlarıyla 'OMUTÜY' ses grupları etkinlikleri
      2)Web 2.0 araçlarıyla şarkı oluşturma
      3)Ritmik saymalar etkinlikleri

      ARALIK

      1)Web 2.0 araçlarıyla 'ÖRIDSB' ses grupları etkinlikleri
      2)Karışık öğrenci grupları oluşturma.

      3) Web 2.0 araçlarıyla toplama işlemini keşfetme
      4)İşbirlikçi ürün

      OCAK

      1)Web 2.0 araçlarıyla 'ZÇGŞCP' ses grupları etkinlikleri
      2)Web 2.0 araçlarıyla video oluşturma ve OKUMA ŞENLİĞİ' ni planlanma
      3)Web 2.0 araçlarıyla çıkarma işlemi keşfetme
      4)Web 2.0 araçlarıyla hikaye oluşturma

      ŞUBAT

      1)Web 2.0 araçlarıyla 'HVĞFJ' ses grupları etkinlikleri
      2)Müfredat entegrasyonun yapılması ve web 2.0 araçlarıyla öğrenci,veli ve öğretmen değerlendirmesi
      3)OKUMA ŞENLİĞİ'nin yapılması ile web2.0 araçlarıyla proje sonu değerlendirme anketlerinin yapılması planlanmaktadır.

       


        BEKLENEN SONUÇLAR:
    • Öğrencilerin el-göz koordinasyonu, el-kol kaslarını geliştirmek
    • Farklı öğrenme düzeylerindeki öğrencilerin de eğitim öğretime etkin katılımlarını sağlamak
    • Teknolojiyle eğitimi renklendirmek
    • Bireysel öğrenme farklılıklarının göz önünde bulunduğu farklı etkinliklerle eğlenceli ve eğitici okuma, yazma ve dört işlem becerilerini kazandırmak
    • Öğrencilere seri ve akıcı okuma alışkanlığı kazandırmak ile okuma, yazma ve dört işlem becerilerinin kalıcılığını sağlamasını beklenmektedir.
    • Projenin sonunda OKUMA ŞENLİĞİ yapılarak proje sonlandırılacaktır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar